Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

zdeseny obcan

24. 1. 2008 18:25
chybna interpretace

To ze se clovek uprostred davu potlaci svoje jinak prirozene chovani (pomoci druhemu v nouzi) je dano tim ze se ocitl uprostred davu, ne tim ze upadla zrovna nejaka babka. Chova se tak proto aby aby v te velke skupine vubec prezil a nezblaznil se. Kdyby se tentyz incident stal na polni ceste drtiva vetsina tech samych lidi by okamzite pomohla.

Proc uvadite lidi kteri vas blog ctou do omylu chybnou analyzou?

0 0
možnosti
K

kolacos

16. 1. 2008 17:39
ale musim rict ze duchodci se maji velice slusne

 ja az budu stary zadny duchod nebude a presto musim platit na dnesni duchodce. Nezavidenihodny stav;-D

0 0
možnosti
IN

P 62

1. 2. 2008 22:11
Re: ale musim rict ze duchodci se maji velice slusne

Na tebe by se asi mělo do budoucna myslet a dopředu tě vyčlenit z těch "na něž se ukládá"! 

0 0
možnosti
K

kolacos

15. 1. 2008 23:06
nj to je normalni

aby take ne , ma si davat pozor baba kam slape ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Viper

16. 1. 2008 1:14
Re: nj to je normalni

JSES MAGOR! A BLBEJ!RvRvRv(Y)

0 0
možnosti

Ještě zatvrzelejší levičák

15. 1. 2008 21:30
To je ale skandál,

pro asociální modré ptáky není člověk ničím, jenom přítěží. Nezajímá je nic než peníze, mamon a majetek.  Stará paní je obžalobou asociálnosti Topolánkovy vlády, nejen ona, ale i desetitisíce jiných našich spoluobčanů v důchodovém věku nemohou na nohy, protože jsou zesláblí hladem a podchlazením. Drahota je žene do hrobu, nemají čím topit, nemají co jíst, léky se pro ně stávají nedostupné. 3x fuj asociálnímu kapitalismu. Ať stále žijí soudruh Lenin, generalissimus Stalin, Predseda Mao a hrdinný Che!

0 0
možnosti

angel of death

16. 1. 2008 8:55
Re: To je ale skandál,

Tohle je na zvracení.Tebe by měli najít a zavřít aspoň na dvacet let ty komunistický zločinče.

0 0
možnosti

Jarka

15. 1. 2008 20:10
kdyz se neco delo

tak jsem vzdy videla nekoho pomahat. A pomoci staremu cloveku do tramvaje, podrzet neco ci podat ruku... pro me je to radost z pomoci, ktera cas nebere. I v tramvajich jsem se setkala s trpelivosti jak ridicu tak cestujicich...

0 0
možnosti

Dana

15. 1. 2008 16:17
Já mám dojem.

že se tenhle problém brzy vyřeší sám.Vláda důchodce svými reformami jednoduše vyhladí.

0 0
možnosti

petr stursa

15. 1. 2008 16:20
Re: Já mám dojem.

To slysim uz 15 let.

0 0
možnosti

MirkaP

15. 1. 2008 13:32
Berte to tak,

že jste měla možnost udělat dobrý skutek.

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

15. 1. 2008 14:16
Re: Berte to tak,

To víte, když můžu, pomůžu.:-)

0 0
možnosti

Andrea B.

15. 1. 2008 13:02
Mirny optimismus

Andreo, mozna Vam budu pripadat jako vecna optimistka, ale kdyz zatim pred myma ocima nekdo upadl, hned tam bylo nekolik lidi. Vcera v tramvaji pomahali jednomu staremu panovi dva jemu neznami lide, aby se v bezpeci dostal k mistu k sezeni. Vite, ze jsem Moravanka, rozhodne nemuzu rict ze lide v Praze by mohli byt pozornejsi nez lide v Brne, to by bylo pragocentricke .

;-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

15. 1. 2008 13:16
Re: Mirny optimismus

Ale to je přece dobře. Takhle by to mělo fungovat vždy.

Já si nemyslím, že bych nějak záměrně vyhledávala takové situace. Můj kolega mi kdysi řekl, že přestane do práce jezdit autem a začne využívat MHD. Že mám neustále nějaké "perly". Ve své podstatě jsem také optimista, dokonce si troufám tvrdit, že mám i dost velký smysl pro humor. Ale občas se mi takovéhle věci nevyhnou. A fakt to nepřivolávám.:-)

0 0
možnosti

Eva Bednářová

15. 1. 2008 11:54
možná

by pomohlo občas napsat i něco trochu odlehčeného, pomalu mám pocit, že píšete jako hromádka neštěstí co si stýská po spravedlnosti a slušnosti. nechci zlehčovat váš článek, je jistojistě pravdivý, ale nejsou na světě horší nebo hezčí věci ke psaní?

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

15. 1. 2008 12:55
Re: možná

Jistě máte pravdu, že by se dalo psát o něčem hezčím. To , že člověk nepomůže nemohoucímu, mi ale v této chvíli příjde mnohem závažnější.

0 0
možnosti
JD

mislytel

15. 1. 2008 11:39
..

možná když byla mladší tak také nikomu nepomáhala a teď se jí to vrací. To je karma.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.