Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AA

Saša

2. 2. 2011 11:30
Co má takový člověk ze života?

Já jim ten alkohol přeji. Nic jiného už nemají.

Nevím, proč by zrovna chudáci lidi bez přístřeší měli být abstinenty.

Když mne někdo z nich poprosí o prachy na pivo, dám mu. Ale když lže o nějakém vlaku apod., tak nedávám.

0 0
možnosti
LH

LUCKA.KOBRA

2. 2. 2011 11:11
je to přesně jak píšete

jednou jsem taky chytila záchvat dobročinnosti a paní, která hořekala, že nemá ani jídlo pro děti jsem podala pečivo, tuším že k tomu byla šunčička nebo jiná mňamka (byla to má svačinka do práce, čerstvě koupená v nedalekém obchůdku, ale po cestě byl ještě jeden tak jsem se chtěla podělit) Paní na mě začala na celé kolo křičet, co si o sobě myslím, jestli se nad ni jako hodlám povyšovat, že ona není žádná socka.... a během toho mě několikrát přejmenovala- ku..., pi..., krávo. No už mě záchvaty dobročinnosti opustily.:-/

0 0
možnosti
S

Smrť

2. 2. 2011 11:11
Karma

R^ Vidím to stejně - jídlo jim dám a pokud z nich táhne jen špína a ne alkohol, mám z toho třeba i dobrý pocit. Ale když chtějí vyloženě peníze, tak to sorry - opilci mi vadí a na chlast jim přispívat nebudu.

0 0
možnosti
K

kočka

2. 2. 2011 11:04
Naprosto přesné!

Karma a souhlas!To co popisujete,se stalo kamarádce,která"dobračka"také nabídla nějaké pečivo,to si dovolila!!!Já s nima nemám žádný soucit,když přišli o práci,bydlení,rodinu,tak pokud by "chtěli"tak byť námezní práce i s ubytováním jsou!Ale to by museli chtít,jim to vyhovuje!

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.