Diskuse

Růže od Kryla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dnb/

15. 1. 2009 22:55
.

je tohle možný?;-D;-D;-D

0 0
možnosti
K

klauzkomik

15. 1. 2009 19:42
DĚKUJI

Díky,škoda,že takových blogerů zde  není víceR^

0 0
možnosti
MV

Miroslav Václavek

15. 1. 2009 19:28
Karle Kryle, už brzy zase budeme rýt drrrržkou v zemi.

Pod tmavočervenými jeřabinami, zahynul motýl mezi karabinami, zástupce pro týl šlápl na běláska, zahynul motýl jako naše láska, zahynul motýl, jako naše láska, na břehu řeky roste tráva ostřice, prý přišli včas, však vtrhli jako vichřice, nad tichou zemí vrčí netopýři a národ němý tlučou oficíři, a národ němý tlučou oficíři, na nebi měsíc jako koláč s tvarohem, koupím si láhev rumu v krčmě za rohem, budeš se líbat v noci s cizím pánem,

já budu zpívat zpitý s kapitánem, já budu zpívat zpitý s kapitánem.

0 0
možnosti
MV

Miroslav Václavek

15. 1. 2009 19:37
Re: Karle Kryle, už brzy zase budeme rýt drrrržkou v zemi.

„Dělat z komunistů neustále strašáka je stupidita. Je v zájmu naší země, aby tato strana byla integrována do politického systému naší země." Jiří Paroubek 23. 4. 2005

0 0
možnosti
PV

brainman

15. 1. 2009 19:25
výborný příspěvek

Myslím že je dobře si připomínat Karla Kryla ale hrozně mě mrzí že se musí připomínat. Jak zmínil jeden příspěvek tady, byl to človek který dost výrazně a pozitivně procházel československou hystorií od roku 67 až do roku 90 nebo 91. Ovlivnil několik generací lidí a myslím že pozitivně. A pořád je pro mě  paradoxem že ač jsem znal většinu skladatelské a básnické tvorby Karla Kryla neznal jsem,až do roku 89 jméno Václav Havel. Myslím si že je KK opomíjenou ikonou kulturního boje proti komunismu a vzorem revolty. [>-]

0 0
možnosti
T

TurboFrank

15. 1. 2009 19:09
No teda!

Krásně se to čte. Jsem hrdý na to, že Karel pochází z mého rodiště. Ještě se nestalo, aby s nějakým článkem všichni souhlasili. Děkuji.

0 0
možnosti
D

dmatej

15. 1. 2009 18:35
Rozhovory s Karlem Krylem

Doporučuji všem přečíst. Říkal, že bude prvním disidentem nového režimu, málem se mu to vyplnilo. České občanství dostal podmíněně, československé mu "sebrali" Klaus s Mečiarem.

0 0
možnosti
JS

Jana Kolářová

15. 1. 2009 18:29
tak dnes děkuji zase já

- pro mě byl Karel Kryl jednotkou svobody, všechny jeho písničky jsem znala tam i pozpátku.

A jak tak život jde, předloni jsme vydávali DVD s Hrdým Budžesem Báry Hrzánové a k němu vyřizovali autorská práva i na Krylovu písničku. Pak byly Vánoce a mně přišla pohlednice s vánočním přáním od vdovy po KK.

Víte, jak mi bylo?

Před třiceti lety táboráky, kytary, čůčo za devě korun (pro mladší - to byla napodobenina vína) a k tomu všechny Krylovy písničky. Kryl jako modla. A pak mi přijde vánoční pohlednice od jeho vdovy. To jsou věci... :-) JK

0 0
možnosti
MN

miky963

15. 1. 2009 19:53
Re: tak dnes děkuji zase já

A nebyl jsem u toho taky náhodou. Já jsem v té době Kryla hrál ( to co jsem odposlouchal) skoro všude i před policajtama, kteří buď nevěděli nebo nechtěli vědět.

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

15. 1. 2009 17:55
Děkuji

Děkuji vám všem za vaše milé reakce. V

0 0
možnosti
PO

POToole

15. 1. 2009 17:46
Proste nadhera!

Neni vubec co dodat - snad jen: DEKUJI! :-)VR^

0 0
možnosti
JM

jlm2

15. 1. 2009 17:43
Děkuji

Krásné a krásně napsáno.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.