Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JT

Jirka1938

4. 1. 2008 21:10
Kdyz jsem byl mladik

tak jsme take sproste mluvili, ale ne na verejnosti, ne pred  dospelimi a detmi a nase sprostarny byli mirnejsiho razu. Dnesni lide mluvi vulgarne bez zabran, vidim v tom neuctu k ostatnim, prehnanou toleranci, znamky anarchismu, slabost systemu zkrocit. Zda se mi, za dnesni demokracie se dostava na rozhrani moralniho rozvratu. Zachrani nas z to mozna muslimani, novi komumiste ci fasiste a pak budema zase muset bojovat za demokracii. Bude to lidstvo stat milionove ztraty.

0 0
možnosti
JT

killy

4. 1. 2008 21:01
No, v padesátých letech bylo...

.. "voe, voe" takový běžný kamarádský "mužný" oslovení.. a dostalo se to i do rock and rollu.  Mladé dámy onehdá ještě vulgární oslovení typu "ty krávo" nepoužívaly. Ale vývoj šel kupředu. A to ještě autorka článku asi neslyšela v autobuse romské školáky při cestě do školy.  Ujišťuji, že je to ještě větší síla....

0 0
možnosti

Miloslav Šimek

4. 1. 2008 20:58
týýýýý píýíýčo, to je hustý

0 0
možnosti

frufru

4. 1. 2008 20:08
cemu se ta Jamborice divi?

Ve state, kde ministr financi je oznacen premierem jako jednicka, se tezko necemu muze Jamborice Bramborice necemu divit.

0 0
možnosti

Alena

4. 1. 2008 19:28
Super!

Nádherný, krásný rozhovor! ;-D tedy, jeho zrpostředkovaná verze :-) krásně jsem se nasmála :-)

ovšem nyní vážně - je to opravdu nechutné, jak mezi sebou mluví pubertální děťátka... je mi 19 a začínám chápat výraz "ta dnešní mládež"... Je vtipné sledovat, kolik mladíků je impotentních (oslovení "vole"  o tom přeci vypovídá, že?)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

4. 1. 2008 21:50
Re: Super!

Reakcí jste dostala zase Vy mne. Super.:-)

0 0
možnosti
PP

Noe007

4. 1. 2008 19:18
chudáci zvířátka

vulgárně mluví jen primitivové ...

0 0
možnosti

axn

4. 1. 2008 18:58
Autorku plně chápu

Už několikrát se mi "podařilo" být svědkem obdobných diskuzí a to vždy v dopravním prostředku, kdy člověk nemá jinou možnost než poslouchat. Vždycky přemýšlím, v jakém prostředí žijí a co je vede k tomu, že jim přijde normálná vypouštět takové proslovy na veřejnosti a v dopravním prostředku. A mám vždy velkou radost, že vysednou oni nebo já. 

0 0
možnosti
JJ

Sporadany_obcan

4. 1. 2008 18:47
A vůbec, co tady lidi blbneme?

Místo abychom si tady napsali něco zajímavého o tom "skotském kopulování", jen rozebíráme, že si o tom někdo (a považte, sprostě!) někde povídal a někdo to slyšel a napsal o tom sem článek....;-D 8-oHezký večer! ;-)

0 0
možnosti

Yesname

4. 1. 2008 18:50
Re: A vůbec, co tady lidi blbneme?

Že bysme to šli někam realizovat, než abysme o tom psali? Dnes je na to dobrej den.

0 0
možnosti

Jarka

4. 1. 2008 18:12
az ted jsem si vsimla

kolik je tu diskuznich prispevku ;-D.

ti kteri mluvi sproste tak urcite pisou takove ty napadajici prispevky.... a Ti tolerantnejsi se bavi ;-D....

0 0
možnosti

bullmaister

4. 1. 2008 18:18
Re: az ted jsem si vsimla

Já mluvim sprostě a jsem tolerantní... Bavil jsem se ale při čtení tvýho příspěvku...

Taky se jen usmívej...

0 0
možnosti
MK

martin

4. 1. 2008 18:04
něco vlastního by nebylo?

Myslím tím nějaká vaše vlastní úvaha, zamyšlení, zážitek, pocit? Já jen, že pohoršovat se nad tím, že dneska ta mládež mluví fakt sprostě je poněkud prázdné, to přece všichni ví a popisovat to je více než zbytečné. A pravdu má jeden čtenář pode mnou, že i když výrazy opíšete do spisovné češtiny, pořád je to stejně vulgární, protože v hlavě si je každý musí nahradit zpět. Takže jste vlastně v tomto svém příspěvku prázdná a navíc vulgární veřejně. Sorry, je to tak, nic ve zlém :-)

0 0
možnosti

Kugelblitz

4. 1. 2008 18:08
Re: něco vlastního by nebylo?

Vy nekomu reknete, ze jeho prispevek je prazdny, vulgarni, hloupy, a pak napisete "nic ve zlem"? 8-o Kdyz vas to neoslovilo, tak proc citite potrebu k tomu vyjadrit svuj nazor?

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.