Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Filipek31

4. 6. 2008 14:13
Kočárky

Taky sou výborný maminky s kočárky, co strčí kočár do křižovatky zpoza zaparkovaného auta a používají kočárek jako beranidlo proti projíždějícím autům.

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

4. 6. 2008 14:46
Re: Kočárky

Tak tohle znám bohužel v tom opačném provedení. Maminka s kočárkem vešla na zelenou, měla ale smůlu na strááášně spěchajícího řidiče. Výsledek? Kočárek vzhůru kolama, miminko potlučené, matka v naprostém šoku. Mně se stalo také něco podobného, naštěstí jsem nevezla kočár. Jen mi ženská, která vezla v autě dvě děti, ohla svým vozem noviny, které jsem držela v ruce. Jednoduše je to vše o ohleduplnosti a slušnosti chodců k řidičům a naopak.

0 0
možnosti

svastar

4. 6. 2008 15:12
Re: Re: Kočárky

Tento Vás příspěvek mi trochu nekoresponduje s Vaším dobrým článkem. Sama přeci píšete, že ani ta zelená neznamená, že chodec může slepě přecházet. Pokud ještě vezu kočárek s dítětem, tak jsem opatrný dvojnásob. Tím se nezastávám toho neohleduplného chodce, ale co si na něm vezmu, když mi zmrzačí dítě, nebo mně? Jsem také otec a pokud jsem kdy vcházel na s kočárkem na nepřehledný přechod, tak jsem se vždy velmi bedlivě rozhlédl ( s kočárkém v zádech) a až poté se odvážil na vozovku.

0 0
možnosti

svastar

4. 6. 2008 15:13
Re: Re: Re: Kočárky

Omlouvám se za chybu v mém příspvěku - měl jsem na mysli neohleduplného řidiče samozřejmě.

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

4. 6. 2008 15:33
Re: Re: Re: Kočárky

Samozřejmě bych se tu o tom nezmiňovala, pokud by to byla chyba oné maminky. Za svým článkem si plně stojím. Jen jsem chtěla poukázat na to, že nic není černé, nebo bílé. Můžete jezdit jako Pánbůh, ale když se vám pod kola připlete pitomec, nic s tím většinou nenaděláte. A opět to platí i naopak. Můžete být opatrný, pozorný chodec, ale když potkáte nerváka za volantem, nepomůže vám ani svěcená.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.