Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Martin Šubrt

26. 3. 2008 12:19
V Praze ji máme ještě horší...2

Pak by šlo dát sedačky normálně. A jak je tramvaj úzká, v těch třech článcích s koly, se sedící skoro dotýkají koleny. Taky zadní plošina být nemohla, proto se tam motají ty sedačky, aby tam zas moc lidí nemohlo stát (důvodem opět zatížení článku). Kromě toho, jak jsou ty tři podvozky víc zatížené, tak víc ničí koleje. Jako u normálních tramvají nejsou otočné, tedy že se natáčejí podle kolejí. Tyhle poskakují jako vozíček ve strašidelném hradě, prostě tramvaj jede rovně a pak to hodí podle kolejí do strany. Takže to rychle obrušuje koleje, i v Brně čekejte brzo víc výluk a náhradní dopravy :-). Kromě toho úžasný počítačový systém brzdí tramvaj automaticky před oblouky. Jenže v Praze i tak, že se kola úplně zastaví a vybrousí se na nich pločky, které při další jízdě dělají rány, jako motorový buchar... A zas ničí koleje.... Lidí se tam vejdou maximálně 2/3 normální tram. soupravy. Za 60 miliónů to nekupte... Takhle končí různé zákulisní výběry tramvají, když se cestujících nikdo neptá..

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

26. 3. 2008 12:32
Re: V Praze ji máme ještě horší...2

Velice děkuji za osvětu. Samotnou mě zajímalo, proč někdo vymyslel takhle (s prominutím) stupidní tramvaj.

0 0
možnosti

Martin Šubrt

26. 3. 2008 12:14
V Praze ji máme ještě horší...

Tahle tramvajka vznikla pro Prahu, aby Škoda Plzeň měla dobré reference a všichni ve světě její tramvaje chtěli. V Praze jich budeme mít 60. Nejprve přišlo 20, ukázalo se, že se tím nedá jezdit, tak moudrý DP podepsal opci na zbylých 40... Tramvaj je úzká, protože měla projet Malou Stranou v Praze, a taky vyjet na kopec na Barrandov. To byly asi jediné požadavky. V Praze máme ještě přední dveře jen pro řidiče... V tramvaji nesměl být víc než jeden schod, ale protože to nějak nevyšlo, aby byl jeden, je hrozně vysoký. Tramvaj má jen tři podvozky, takže nevyhovuje normám na tlak na nápravu na jeden podvozek. Obvyklá tramvaj má čtyři podvozky. Takže jsou všude sedačky, a jedenapůlsedačky. Tam kde lidi sedí, je to lehší, než kdyby jich tam třeba pět stálo. Proto se do nízkopodlažních článků nikdo nevejde. A tam, kde jsou sedačky naproti sobě, tam tak být musí. Pod nimi jsou totiž kola, takže to po směru jízdy nejde. To by šlo, jen kdyby pražstí konšelé povolili dva schody....   

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.