Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K

Kachnicka21

19. 3. 2008 19:52
naprostý souhlas

Velikonoce neslavím, neboť tenhle šovinistický svátek mě naprosto nebere. Žena vaří, peče, muž nedělá nic. V pondělí se muž zvedne, seřeže ženu, která brečí bolestí v koupelně nebo si (přinejlepším) týden nesedne, k tomu musí vesele výskat, že ji to mlácení strašně baví, potom (v bolesti) muže obsluhuje, nosí mu jídlo, které navařila, trochu kořalky, muž se opije a svátek jara skončí.Rv

0 0
možnosti
JK

SedRicK

19. 3. 2008 12:43
Normální den

Pro mě jsou Velikonoce jenom normální dnem, kdy je akorát volno. Nic pro mě tento svátek neznamená. Možná když jsem byl malý tak jsem si došel pro pár vajíček, ale to bylo tak všechno. Nikdy extra mě to, ale nebavilo. Jak autorka již napsala je to jen svátek malých dětí a surovců.

0 0
možnosti
JM

Hucul

19. 3. 2008 10:57
Pohansky ritual...

... ze ktereho Velikonoce vznikly, byl vybijenim uplne jinych potreb. Pokud ma kolednik potrebu mlatit a mlatit, necht se laskave oprosti od ritualu zavedenych katolickou cirkvi a poradne si doma vrzne.

0 0
možnosti
L

lempl007

19. 3. 2008 10:04
Nejlepší den v roce!

Už jsem oprášil hokejku!

0 0
možnosti
HM

ellinor

19. 3. 2008 9:54
Svátky jara?

Velikonoce jsou připomínkou Vzkříšení!:-/

0 0
možnosti
L

Lenka.Q

19. 3. 2008 10:01
Re: Svátky jara?

Velikonoce sice jsou nejvýznamnějšími křesťanskými svátky, ale řekla bych, že drtivá většina Čechů je s náboženstvím nikterak nespojuje, prostě je vnímáme jako svátky jara. A to ještě v tom lepším případě. :o)

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.