Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

michal

9. 3. 2008 17:08
nova a spol.

no musime si uvedomit ze televize se chovaji trzne = co lidi chteji videt to jim serviruji , tudiz chyba neni v mediich ale v lidech ;-)R^

0 0
možnosti

A

26. 2. 2008 13:51
Celá

NOVA stojí za :-©

0 0
možnosti

Lenka

15. 2. 2008 23:03
ano

naprosty souhlas s clankem! 

0 0
možnosti

důchodce

15. 2. 2008 16:27
zprávy tv Nova

Nikdy jsem nepatřil a jistě nebudu patřit k častým, tím spíše pravidelným divákům Novy. Včetně jejich zpráv. Snad proto si zřetelně uvědomuji poslední dobou velmi upadající kvalitu jejich hlavní zpravodajské relace. Zoufalá kvalita především jejich krajových zpravodajů, ať jde o výslovnost, slovní zásobu, až po volbu a zpracování přízpěvků. Ovšem naprostým a nedostižným vrcholem, hodným toliko žumpy je ono odpolední extempore ve všední dny od 17ti hodin v podání p. Dumbrovského a oné dívčiny-jejíž jméno mě v tuto chvilku nenapadá. To je skutečně nedostižné (a hodno nového studia za půl miliardy)

0 0
možnosti

Jarda

15. 2. 2008 15:13
Nova zaslouží za své zprávy kritiku oprávněně,

ale ani ČT se rozhodně nemá čím chlubit:

http://www.virtually.cz/index.php?art=15972

0 0
možnosti

Rambousková

15. 2. 2008 14:12
Děkuji

K+ a pozdrav. Nevím, proč si někdo myslí, že diváci jsou všichni v pásmu mírné debility. Ještě, že jsem ty zprávy neviděla.

0 0
možnosti

Keny

15. 2. 2008 12:41
je to tak...

... Navíc (pohledem na hodiny v našem obýváku, čili nic na vteřinu přesného, ale minuty snad ukazují dobře) věnovala Nova tomuto tématu plných 8 minut! To je velmi neobvyklé, zejména v době, kdy redaktoři někdy drmolí rychlostí na hranici srozumitelnosti, jen aby se podařilo do půlhodiny zpráv natlačit co nejvíc informací.

O vkusu (nebo nevkusu) této konkrétní, včerejší zprávy, nemá cenu diskutovat, téměř vše již bylo řečeno v předchozích příspěvcích. Rv

0 0
možnosti

Hana F.

15. 2. 2008 11:09
Díky

Díky za tenhle článek.  Měla jsem přesně ty a samé pocity, jak se NOVA bulvárně vyžívá v tragédii jiných lidí a kolik tomu teatrálnímu vystoupení věnovala času.

0 0
možnosti

jana

15. 2. 2008 11:05
Souhlas

Naprosto s Vámi souhlasím, když se náhodou podívám na zprávy, tak na 1.

0 0
možnosti

Pavla5

15. 2. 2008 10:14
ANO

Máte naprostou pravdu, článek mi jde rovnou z pusy. Po dlouhé době jsem se koukla na zprávy a nestačila jsem zírat, jestli se mi to jen nezdá - koukám skutečně na zpravodajství? Na jeho určitou bulvarizaci jsem si již zvykla - přesně řečeno na Nově nemohu čekat seriózní a jasná fakta od profesionálů, ale pro to, co bylo včera, nenacházím komentář... 

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.