Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jiří Pecl

3. 2. 2008 0:37
Můj pohled na věc

Čau Andreo, dobrý den ostatní :-)

Dovolte, abych se s Vámi podělil o své zkušenosti.

Mám to štěstí učit skupinu neslyšících studentů. Ze začátku jsem si říkal, jací to jsou chudáci. Postupem času jsem však zjistil, že chudáci jsme my "normální". Tempo v hodinách je sice mnohem nižší než v hodinách s "běžnými" studenty, avšak připadá mi, že podobným tempem žijí i svůj život. Umí se radovat z maličkostí. Drží při sobě. Se zaujetím hovoří o věcech, nad kterými by mně vůbec nenapadlo se pozastavit. Připadá mi, že přesto, že mají spoustu vlastních problémů (stejně jako ostatní), jsou to, alespoň ve srovnání se mnou, pohodáři.

Kdo viděl film Jana Svěráka Vratné lahve, pochopí: přesto, že už některé neučím, stále se s úsměvem zdravíme. To se bohužel nedá říci o většině mých bývalých "běžných" studentů.

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

4. 2. 2008 9:23
Re: Můj pohled na věc

Ahoj Jiři, vidíš, při všem tom psaní jsem zapoměla, že mám někoho, kdo je s takovými lidmi v neustálém kontaktu ví o nich mnohem víc než já.

0 0
možnosti

Dana

2. 2. 2008 21:31
Díky

za příjemné pohlazení na duši R^

0 0
možnosti

Jirka Pech

2. 2. 2008 18:52
Z druhé stránky

Dobrý den, Andreo!

Setkání s takovým člověkem ve mně vždycky zanechá pocit, že toho mohl dokázat mnohem víc a to postižení si nezaslouží. Ne ve smyslu odsuzování jiných postižených, ale bylo by mi prostě líto, že ty barvy nemůže vidět.

Máte asi pravdu v tom, že náš život je často jen sledem banálních událostí. Ve srovnání s lidmi jako je Vaše nevidomá dívka, jsme vlastně všichni děsně v pohodě.

Když ovšem posuzujeme pomyslnou kvalitu vlastního života, je lepší srovnávat se sobě rovnými. Utěšovat se tím, že se máme dobře, ve srovnání s lidmi, kterým osud nepřál, mnoha lidem (mě nevyjímaje) bohužel často nestačí. Pokud ale Vám ano, pak my ostatní můžeme jen slepě závidět. Obzvlášť povede-li to k hřejivým článkům, jako je tento.

Díky.

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

2. 2. 2008 18:41
Děkuji

Děkuji Vám, Vám a Vám taky. Vám všem.

0 0
možnosti

renoar

2. 2. 2008 10:42
karma

DÍK.

0 0
možnosti
M

mafra_fan

2. 2. 2008 7:20
hella.k

je známá kráva internetových diskuzí:-)

0 0
možnosti

Jarka

2. 2. 2008 1:15
pekne

videla jsem jednou dokument o nevidome divce,  ktera jezdila s prateli na bezky, studovala anglictinu a zila velmi aktivni zivot.

klobouk dolu.

na druhou stranu, nesouhlasim "porovnavanim" problemu. Mi rodice to tak delali, rikali: podivej ty nemas v porovnani s druhymi zadny problem... dopadla jsem docela blbe, extrem.

0 0
možnosti
K

Kakarel

1. 2. 2008 23:25
Konečně

kousek člověčiny a ne věčně pod ,,vlivem,, naložený cígler z budějic a věčně nas.rajíci lidi, chorým mozkem z budvaru. Píšu velkou ,,jedničku!!! Tohle pohlazení na naši duši tady není nikdy dost! Děkují Andrejko.R^V;-D

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

1. 2. 2008 23:30
Re: Konečně

Děkuji též.

0 0
možnosti
IN

P 62

1. 2. 2008 21:54
Karma , karma, karma

Pište. To i když podobné reakce nebudou z nejpočetnějších. Víte, někteří se stydíme říct či napsat, že s vámi souhlasíme.

0 0
možnosti
IN

P 62

1. 2. 2008 21:56
Re: Karma , karma, karma

Omlouvám se, ale reaguji sám na sebe:

Tohle všechnmo mělo být TO: Jamborová!

0 0
možnosti

Kritik Krtek

1. 2. 2008 19:30
Hezký článek

Děkuji,

hezký článek - podle mne tohle je smysl "blogu", ne opisovat novinové titulky a všem chrlit hloupaté nezajímavé názory, tak jak se to na blogach idnes jinak v 99% děje ....

R^

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

1. 2. 2008 20:22
Re: Hezký článek

Já děkuji. Tohle je odezva, pro kterou stojí za to psát.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.