Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

StanislavWiener

28. 1. 2008 10:27
Bomba článek

Já taky miluju smích a humor. Smích tedy moc hlasitej nemám, ale byl jsem na vojně s jedním kámošem, kterej se smál podobně jako Vy.

Nezapomenu na to, když jsme na klubovně koukali na film Blbý a blbější. Já už ten film viděl asi půl roku před tím v kině a tam jsem se smál jako že dobrej film. Ale co se dělo na té klubovně, to se nedá vyprávět. On už ten film taky znal a taky se už předem smál  (ale jak!!!) scénám, který teprve měly přijít. Přísahám, že jsme se plazili smíchy po židlích, a břicho bolelo tak, že jsem musel chvílema z klubovny odejít.

0 0
možnosti
AH

nyny.

18. 1. 2008 14:49
hihiiiiiiiiiiihahaaaaaaaaaaa

souhlas s ostatními. Slova polochtanej kýbl nemá chybku.Jinak k tomu smíchu v tramnvaji, ož nad knížkou, to je vcelku pochopitelné, ale smích nad čtyřlístkem ? hihi můj případ, a lidi teda fakt byli vypleštění hihiiiiiiiiiii

0 0
možnosti
MI

xavon

18. 1. 2008 12:29
není to "choroba" a nejste v tom sama

Už dlouho o mně říkají, že můj smích je k nevydržení. Nemyslím takové to uchechtnutí po dobrém vtipu, ale ten smích, který se ne a ne zastavit, přestože to, co Vás rozesmálo, je už dávno pryč. A můj smích přirovnávali mí příbuzní k sypajícím se bramborám. A nepřešlo mě to. Takže, Ándy, chechtat se a chechtat!

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 13:23
Re: není to "choroba" a nejste v tom sama

Taky se směju i když scéne je už jinde. Ale taky se mi někdy stane, že už je pryč hodně dlouho, já si to opět vybavím a řehot potom přichází v nejméně vhodnou dobu.;-)

0 0
možnosti

nany

18. 1. 2008 12:16
mám stejný "problém" ale já ho považuju za dar

Podle názoru mých blízkých se směju jak "polochtanej kýbl". Nicméně když se začnu fakt smát tak, až se mi smíchy doslova dělá zle a nemůžu přestat, tak se směje moje okolí mně a já mám radost, že jsem jim zas o něco prodloužila život. ;-D

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 13:20
Re: mám stejný "problém" ale já ho považuju za dar

Tak to je fajn. Mně se sice zle nedělá, ale občas, když už se smíchy klátím hodně dlouho, mě chytne křeč do sanice a to už se potom nesměju, to už mám jen strnule otevřenou .....ústa.:-)

0 0
možnosti
RF

Radek Folprecht

18. 1. 2008 10:32
I já jsem obdařen stejným problémem,

i když po třicítce se mi to trochu srovnalo, škoda. Jestli Vás to potěší, tak mě zase kamarádi říkali, že se směju Jak když koza chčije na plech. Kdo se nesměje s námi, směje se proti nám! Škoda, že jste nebyla na srazu...;-D

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:37
Re: I já jsem obdařen stejným problémem,

Vám se to srovnalo? Já mám pocit, že se mnou je to čím dál horší.:-)

Sraz mám bohužel trochu z ruky. Trochu z Brna.

0 0
možnosti
JD

gagaryn

18. 1. 2008 10:10
***

A nějaká nahrávka smíchu by nebyla?:-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:11
Re: ***

Raději ne. Nemusela ba to unést Vaše repro soustava.:-)

0 0
možnosti

Pepan A2

18. 1. 2008 10:04
Smích není nemoc.

Smích je dar. Buďte ráda, že tento dar máte. Víe kolik je v naší společnosti sucharů, kteří Vám závidí. A to, že je Váš smích trochu hlučnější, to neřešte. To není problém Vás, ale Vašeho okolí.;-D

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:08
Re: Smích není nemoc.

No, on není  "trochu" hlučnější. On je....;-)

0 0
možnosti

mura

18. 1. 2008 10:03
Znám to,

mám bratra, který je na tom podobně...v kině nebo v divadle je utrpení sedět vedlě něj....herci taky jednou málem nedohráli představení. Nejhorší bylo jít s ním na film který už viděl a smál se tudíž předem:-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:07
Re: Znám to,

Tak to také znám. Mám své oblíbené komedie a u těch mám pořád záchvaty smíchu i po stopadesáté.:-)

0 0
možnosti

hmagda@seznam.cz

18. 1. 2008 10:01
Náááhodou,

tvůj smích je parádní R^ už se těším, až tě vytáhneme do kina na nějakou komedii;-D

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:04
Re: Náááhodou,

Tak jo, ale musíme sedět blízko východu, aby se dalo zavčas utéct, aby mě někdo nechtěl ukamenovat.;-)

0 0
možnosti

m.inda

18. 1. 2008 9:55
Potvrzuji,

Tvůj smích je nepřekonatelný, nakažlivý...... bezvadný. :-):-):-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

18. 1. 2008 10:03
Re: Potvrzuji,

Toť slovo odborníka.:-)

Dík a měj se pěkně.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.