Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

fle

11. 1. 2008 1:26
Jsem jen chodec ...

...takže vím že nejsem povinen znát vyhlášku ale tak nějak se mi vybavuje že chodec nesmí skočit před vozidlo přibližující se k přechodu. Zkrátka mu musí dát šanci zpomalit.

Sám raději přejdu mimo přechod když nic nejede než se vrhat před brzdící auta i když mi svítí zelená, ta vám nic nezaručuje.

0 0
možnosti

džajár

30. 12. 2007 12:26
Už to všude píšu

že existuje jeden jediný a zcela funkční trest pro tyto vrahy - OSLEPIT!!!!!

A každej by je POZNAL!!!

0 0
možnosti

Abulafia

30. 12. 2007 8:03
vina nejen u řidičů

Každou chvíli narazím na někoho, kdo nadává na agresivní řidiče a kolik to stojí životů. Nic proti. Nebezpečná jízda by na silnicích neměla být. Nikdo se ale nezmíní o tom, za kolik úmrtí si můžou chodci sami. Co občas vidím, mi bere dech.

Mám pocit, že maminky učí svoje ratolesti jednu věc, a to, že mají na přechodu přednost a nemusí se ani rozhlížet. Jenomže pokud je auto 2 m před přechodem, tak to i při nízkých rychlostech jde ubrzdit jen stěží. To samé dělají důchodci nebo ženské, které si myslí, že když vrazí autu do cesty kočárek, tak musí zabrzdit a ony pak můžou vklidu přejít.

0 0
možnosti
EP

klara

30. 12. 2007 9:38
Re: vina nejen u řidičů

před označeným přechodem automaticky zpomalím a když vidím že tam někdo stojí tak ještě ukážu rukou aby přešel., ale hnát se do křižovatky a to ještě ve městě 90/hod. je šílenec a ne řidič.

0 0
možnosti

Martin Jirousek

30. 12. 2007 2:04
Pořád dokola

Překročení rychlosti a nedodržení vzdálenosti mezi vozidly. Při každé jízdě narazím minimálně na jednoho pošuka, který se v 90/hod. přilepí za moje auto klidně na 4-5 metrů. Vždy jsem z toho nervózní, co kdybych musel nenadále brzdit ....

0 0
možnosti

petr stursa

30. 12. 2007 3:40
Re: Pořád dokola

Tak na to je skvela rada, ja to tak delam a je to bez problemu - nechat predjet. Pokud to nejde, parkrat tuknout na brzdu (poblikat brzdovym svetlem). pokud ani to nepomuze, hodit blikacky, zastavit a pak se zase rozjet.

0 0
možnosti
MB

ma.bre

30. 12. 2007 1:29
Dávat přednost ...

Dávat přednost tomu, kdo přednost nemá, je velmi nebezpečné, protože ten za Vámi to nečeká. Ano, to se dělá ze slušnosti, když je na hlavní silný provoz (většinou ne moc rychlý), a ten z vedlejší by neměl šanci. Už jsem to zažila v autobusu, stálo mě to pochroumaný loket a nové brýle. Takže, když chci dát přednost tomu, kdo ji nemá, pečlivě sleduji provoz ZA SEBOU. A když mám za sebou cvoka, tak neblbnu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.