Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Když je doktor na nic

Jsou lékaři, kteří i přes svůj důchodový věk jsou svými znalostmi a dovednostmi v nemocnicích stále nepostradatelní a leckterá oddělení by se bez jejich odborností těžko obešla. Jsou ale i lékaři, kteří si o sobě myslí, že jsou nepostradatelní a tím, že ve svém důchodovém věku bohužel setrvávají na svých místech, páchají svým kolegům nejeden problém.

Doktoři v akciwww.novinky.cz

S tím druhým případem jsem se setkala před osmi lety, když mi po operaci právě takový doktor tahal stehy. 

Když mi asi sedmdesátiletý lékař řekl, že stehy jsou pryč a mohu odejít, dovolila jsem si ho upozornit, že ještě jeden mi zůstal v pupku. Lidi zlatí – rozzuřený pitbull byl proti němu hadr. Vzteklým hlasem na mne vykřikl, jestli je tam doktor on, nebo já. Tak jsem klidně odpověděla, že on, ale ten steh v břiše mám já a zda by mi ho mohl vytáhnout. Tímto jsem jen přilila oleje do ohně.

„Vy mě nebudete poučovat o mé práci! Stehy žádné nemáte! A nezdržujte, čeká tam venku spousta dalších pacientů!“

No, tak to tedy pánbůh s nimi.

Už asi z principu se mi na břicho ani nepodíval, otočil se zády a věc považoval za vyřízenou. Neměla jsem sil se s ním dále vybavovat, protože mi nebylo dobře a po operaci jsem měla ještě stále bolesti. Odcházela jsem jak zpráskaný pes.

Cestou domů jsem se zastavila u mé praktické lékařky a vše jsem ji vylíčila.

„Tak ukaž. No jo. Máš pravdu. Je tam. Ale já ti ho nemůžu vytáhnout. Nemám tady na to sterilní nářadí. Musíš jet zpět. Že pana doktora zdravím a ať ti ten steh odstraní.“

Tak to ne. Absolvovat další cestu přes celé město v mém stavu bylo nemožné.A na další setkání s tím „odborníkem“ jsem neměla náladu. Došla jsem domů a naprosto nesterilní pinzetou a nůžkami jsem si steh vytáhla sama.

A vám bych si, páni doktoři v důchodovém věku, dovolila dát jednu radu. Pokud jste na tom tak, že nejste schopni už vytáhnout ani blbý steh, jděte do důchodu a nedělejte ostudu svým schopným kolegům. Nezaslouží si to.

 

 

Autor: Andrea Jamborová | čtvrtek 20.12.2007 11:30 | karma článku: 22,60 | přečteno: 1641x
  • Další články autora

Andrea Jamborová

Ať žije Halloween, Dušičky už nefrčí…

Tak nevím, jsme pořád ještě Česká republika, nebo už jsme předměstí Ameriky? Když se tak dívám kolem sebe, mám dojem, že spíš to druhé.

1.11.2019 v 11:15 | Karma: 37,25 | Přečteno: 1203x | Diskuse| Společnost

Andrea Jamborová

Nechovej se jako debil...

Znáte to. Vidíte nějakou situaci a hned vás k ní napadne filmová hláška. Není člověka, aby si alespoň jednu nepamatoval.

28.6.2017 v 8:46 | Karma: 21,13 | Přečteno: 1243x | Diskuse| Ostatní

Andrea Jamborová

Už víme? Leda kulový…..

Každý se v životě protloukáme, jak umíme. Někdy to jde líp, někdy hůř. Přijímáme výzvy, vyhýbáme se pádům. Myslíme si, že jsme na vrcholu a přitom mnohdy netušíme, že se právě řítíme střemhlav dolů.

20.10.2014 v 14:26 | Karma: 11,82 | Přečteno: 638x | Diskuse| Ostatní

Andrea Jamborová

Vejdi a neuškoď !

Velká hmyzí hostina, aneb všechno je jednou poprvé. A nebo snad ne?! Náhodou jsem se dostala k letáčku, který lákal na ukázku přípravy jídel z čerstvého hmyzu a současně i jeho konzumací. Vždycky jsem byla zvědavá jak takové „laskominy“ chutnají a tak jsem neváhala ani chvíli. Mí známí sice protáčeli oči i žaludky, když jsem je lákala ať se přidají, ale to mě rozhodně neodradilo. Konec konců, když jsem byla malé dítě, ledacos jsem nepozorovaně do žaludku propašovala a pochybuji, že bych při tomto průzkumu vynechala brouky, žížaly a kdoví co ještě. Takže s heslem „co se v mládí naučíš, na stará kolena jako když najdeš“ jsem do toho šla a rozhodně nelitovala.

29.2.2012 v 8:23 | Karma: 13,52 | Přečteno: 981x | Diskuse| Společnost

Andrea Jamborová

Říkám hlad, myslím chlast

Bezdomovci se stali součástí našich měst ať se nám to líbí, nebo ne. Řečeno slovy klasika : Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat.

2.2.2011 v 10:53 | Karma: 29,51 | Přečteno: 2207x | Diskuse| Brno
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Kvůli letním teplotám a silnému větru hrozí požáry. Ochladí se koncem týdne

29. dubna 2024  6:33,  aktualizováno  11:35

Přímý přenos V neděli meteorologové zaznamenali letní den, teplota ve středočeské Tuhani vystoupala k 25,5...

Klaus promluví o dvacátém výročí vstupu do EU. Vydá se opět i na Blaník

29. dubna 2024  11:35

Exprezident Václav Klaus vystoupí při příležitosti dvacátého výročí vstupu České republiky do...

Ukrajinci zavraždění v bavorském nákupním centru byli vojáci na léčení

29. dubna 2024  11:33

Dva Ukrajinci, kteří zemřeli v sobotu po útoku nožem v nákupním centru v Bavorsku, byli členy...

Podvod století za 2,4 miliardy. Ortinskému hrozí osm let a peněžitý trest 25 milionů

29. dubna 2024  6:21,  aktualizováno  11:28

Luxusní auta, zlaté cihly, diamanty a drahé nemovitosti. To vše si kupoval osmadvacetiletý Jakub...

  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.