Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lokutus

11. 10. 2010 22:49
Jistota

Jistotu nebudete mít nikdy, milá paní. Ani já nemám jistotu, že mě jednou venku nepokoušete zrovna vy. A pokud odmítáte kontrolovat na veřejnosti své pohyby, tak potěš koště. To byste taky na veřejnosti mohla odmítat kontrolovat své svěrače, a to raději nechci ani vidět.

No, shrňme to. Emotivní bláboly, které jsou mimo realitu. Souhlasím s tím, že mezi majiteli psů je řada různých *****, kteří by potřebovali malý dvorek a velký bič, ale vy zjevně nejste ta pravá, kdo by to mohla soudit. ;-)

0 0
možnosti

Bára33

12. 10. 2010 9:06
Re: Jistota

Než na něco reagujete, měla byste to nejdřív pochopit:. Pokud autorka píše o "!kontrolování pohybů", myslí tím třeba rychlé mávnutí rukou (na přítelkyni) nebo jiný rychlý pohyb (zachycení padajícího dítěte), na které může pes zareagovat jako na útok. Než něco takového udělám, opravdu nehodlám v takovém případě kontrolovat, jestli nablízku náhodou není nějaký pes, který by mě mohl napdanout.

0 0
možnosti

Huckelberry Švédd

11. 10. 2010 20:33
Čokly pobíhající po veřejném prostranstvi

bez náhubku a vodítka je nutno okamžitě odchytit a utratit !!!!

0 0
možnosti

buxus

11. 10. 2010 16:48
Na závěr

Pokud chcete vědět, jak tuto problematiku řeší v USA, tak se podívejte na tohle:

http://www.robertreeveslaw.com/premises-accidents/dog-bites.html

Myslím si, že je to obšírně vysvětleno a některé postupy jsou docela zajímavé. V každém případě pokousání hrozí majitelům psů dost závažné (zejména) majetkové sankce, které jsou důsledně vymáhány.

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

11. 10. 2010 16:57
Re: Na závěr

no, žádná sranda

0 0
možnosti

fitzie

11. 10. 2010 16:23
mně můj pes

kdysi pokousal první den, co jsem ho měla doma. bylo to tříměsíční štěně. kde jsem udělal ve výchově chybu?

0 0
možnosti

buxus

11. 10. 2010 16:35
Re: mně můj pes

Nikde - a pokud pokousal Vás je to jen Vaše věc. Pokud by na veřejném místě pokousal jiného, byl byste vinen Vy.

0 0
možnosti

Lavet

11. 10. 2010 13:17
Vazena pani

ze nemate nejvrelejsi vztah ke psum jsem pochopil, asi i kvuli tomu, ze Vas na ulici obcas obtezuji nebo Vam jinak vadi. Ja mam opacny problem, meho psa zase na ulici obtezuji cizi lide. Beru za nej veskerou odpovednost, je vychovany, ale v jedne veci selhava. Velice casto k nemu prijde cizi clovek a chce se s nim kamaradit infaltivnim zvatlanim, hlazenim atd. Ani nezabere, ze zacne couvat, to je naopak popichne jeste k vetsi snazivosti. Problem je treba v uzavrenych prostorach, kde nema kam utect, jedine co ho napadne, protoze by nekousl, je zacit stekat. Pak jeste dostanu vynadano ja za nezvladnutou vychovu. Ale ruku na srdce, nazavolala by ta pani na me rovnou policii, kdybych se takhle k ni choval ja nebo muj pes? Kde je tedy ta hranice? Muze clovek obtezovat psa a pes obtezovat lidi do te miry, aby nezpusobil svemu majiteli trestni odpovednost? Nebo by si mel kazdy hledet sveho, cizi clovek neashat na psa a pes by nemel po nikom vyzadovat pozornost?

0 0
možnosti

buxus

11. 10. 2010 14:31
Re: Vazena pani

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

11. 10. 2010 9:14
po přečtení příspěvků

jsem došel k děsivému závěru.....Jediný savec, který preferuje cizí mláďata před svými je retardovaný pejskař (nemluvím o těch normálních - snad jich je aspoň půlka - doufám a věřím).

Asi by to opravdu chtělo velmi tvrdou legislativu, která by ty nesvéprávné individua postavila do latě i s jejich raťafáky. Zvířata mám rád, ale o místě a čase kontaktu s nimi se hodlám rozhodovat dobrovolně. Pokud tohle někdo nechápe, měl by být k tomu donucen. Bohužel.

Asi by jim prospěl měsíc manuální práce někde na farmě. Ten městský přístup k "přírodě" (co má valstně x plemen přešlechtěných čoklů společného s přírodou?) se už stal úchylným

p.s. je mi líto těch slušných, kteří na to doplatí. Ale zdraví a bezpečnost člověka je přednější než "pohodlí zvířete". Hezký den vám slušným pejskařům i vašim chlupáčům;-)

0 0
možnosti

buxus

11. 10. 2010 9:21
Re: po přečtení příspěvků

R^Dovolím si reagovat slovy klasika: " Tak to by byla taková hezká tečka za tou naší diskusí".

0 0
možnosti

Katka B.K.

10. 10. 2010 18:00
mám bulíka

= bulteriéra, tedy dle autorky "bojového psa" - v uvozovkách proto, že kdo tyto psy zná, ví moc dobře, že snad neexistuje milejší pes... Potkali jsme již mnoho agresivních retrívrů (tedy tzv. "hodných pejsků k dětem"), ale ani jednoho zlého bulíka.

Pořídila jsem si ho proto, že se mi prostě toto plemeno líbí - vzhledově i povahou, nikoliv že bych si musela "něco dokazovat", jak autorka populisticky papouškuje jiné podobné neználky.

Doporučuji doplnit znalosti o psích plemenech a pak psát "moudra".

0 0
možnosti

buxus

11. 10. 2010 7:36
Re: mám bulíka

Tahle pejskařská logika se tady opakuje v mnoha obměnách - autorka nerozumí psím plemenům a proto nemá právo mluvit o bezpečnosti na ulicích. Když ji na ulici pokouše něčí pes, je to přece její vina - měla se naučit ta plemena rozeznávat.

0 0
možnosti

krčmárka

10. 10. 2010 16:21
Ja mám psa,

je nevychovaný, ;-) ale fajn týpek. Mám k nemu  ambivalentný vzťah. Nie je to môj najlepší priateľ, nevychovávam ho  na úkor detí, nepreceňujem jeho dôležitosť. Behá a se rie po dvore a nikoho neohozuje. Je to obyčajný pes.X

0 0
možnosti

SYETEY-KOTZOUR

11. 10. 2010 8:54
Re: Ja mám psa,

blahopřeji k zdravému přístupu R^.....ale stanete se brzy exotem ve světě, kde se jiný živočišný druh stane modlou preferovanou před vlastními mláďaty.

Min. týden jsem zaznamenal hovor jedné "dámy", kterou trápilo, jak její budoucí těhotenství ponese její pes, který je nyní středobodem "rodiny".

Brrrrr, fuj.;-D

0 0
možnosti

kikinka

10. 10. 2010 10:34
Výborně,

nejvyšší čas vyhledat psychiatra!

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 1

10. 10. 2010 15:31
Re: Výborně,

vlastní zkušenost?;-D;-)

0 0
možnosti

masini_jsou_hrdinove

9. 10. 2010 20:56
Par vet z clanku

"Pokud potkám psa na veřejnosti chci mít jistotu, že nedojdu domů pokousaná, nebo nedej bože roztrhaná na kusy."

No tak to je tak vtipne hloupe, ze to muze napsat jen nekdo kdo opravdu psi zna !

0 0
možnosti

Lumpíí po banánu 1

10. 10. 2010 15:19
Re: Par vet z clanku

pes je šelma psovitá a instinkty v některých případech převládnou. Každé vyšetřování pokousání psem začíná větou: "on ještě nikdy nikoho nepokousal" .... ono někdy stačí málo (třeba píchnutí vosou, kdy si to pes špatně vyloží a kousne kolemjdoucího) - takže: náhubek + vodítko a taky sbírat výkaly!

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS