Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MH

macrelka

3. 6. 2009 18:13
padání

všem vám asi nějak nerozumim.. to jako jdete a najednou spadnete? 8-o

0 0
možnosti
G

Gina7

4. 6. 2009 11:02
Re: padání

Staci vysoke podpatky (u me jeste kalhoty s manzetou) ... a dlazdeni ale kocici hlavy a nestesti je hotovo. Vam se to nikdy nestalo ze jste zakopla a nevybrala rovnovahu? ;-) Nosite podpatky?

0 0
možnosti
E

eldaha

3. 6. 2009 15:40
Padám často,

padám nezávisle na typu obuvi, prostředí  a povětrnostích podmínek. Občas svou pohybovou kreací své okolí dokonale vyděsím. Ale já vím své. Nikdy se mi nic (ani mému nenarozenému synovi)nestalo, modřiny, odřená kolena a dlaně, monokl nepočítám. I společenské znemožnění se dá přežít, zejména když to člověk bere s humorem. Já to beru jako pravidelné testy pevnosti mé konstrukce. :-)

0 0
možnosti
OP

Bětka

3. 6. 2009 14:04
Moje pády

se většinou neodehrávaly před obecenstvem, ale když už jsem padala,tak to stálo za to.Až je s podivem,že jsem nikdy neměla nic zlomeného nebo vymknutého.Ovšem odřená od vlasů po chodidla jsem byla permanentně.Na Slovácku se jako desinfekce používala slivovice, samozřejmě zvnějšku.Ale těch 10 vajec od babičky,které jsem třímala nad hlavou,zatímco jsem líbala silnici,za to stálo.:-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 14:50
Re: Moje pády

To máte fajn, že si "užíváte soukromé pády". :-) Já nepadám často, ale když už k tomu dojde tak to mám se vší parádou a hlavně obecenstvem.

0 0
možnosti
HB

hanickab

3. 6. 2009 14:00
super

Už dlouho jsem se tak nezasmála. Až mi tekly slzy z očí. ;-D;-(;-D Naštěstí jsem byla v kanceláři sama a nemusela jsem nikomu vysvětlovat, proč brečím.R^R^R^

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 14:51
Re: super

To mě těší, že jsem Vás pobavila.:-)

0 0
možnosti
D

důchodce

3. 6. 2009 13:57
před mnoha lety

existovali v ČT jistí Jamborovi, patrně manželé. Pominu ji, neb se nechci nelichotivě yjadřovat o dámě, byť komunistce. (ale to asi zase není dáma,že) On, tedy ten Jambor, tam působil coby jakýsi politický komentátor zahraniční redakce. Idiot, par exelanc. Jeho mluva byla více méně nesrozumitelné drmolení stupidních floskulí bolševického slovníku, prokládané neustálým přeříkáváním, koktáním a  drmolením, z čehož byl jisto jistě každý divák natolik pav, že netušil, co je mu vlastně zdělováno. Celý týden jsem se na jeho "představení"  těšil tak velmi, že je mám ještě po nějakých třiceti letech v živé paměti. Kam se hrabou Franci Straka, Jakeš, Bilak, Paroubek a Zaorálek dohromady. Nic ve zlém, dámo, jen vaše jméno mi toho exota připomělo. Přeji hezký dem.

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 14:52
Re: před mnoha lety

????

0 0
možnosti
G

Gina7

3. 6. 2009 13:45
Nebojte nejste v tom sama

me se povedlo neco podobneho, moc lidi to sice nevidelo, ale skoncila jsem dokonce se sadrou na ruce...nejtrapnejsi bylo potom vysvetlovani co se mi stalo...no sla jsem po ulici, podpatek se mi zasekl do manzety od kalhot...ruku jsem si dala pred sebe abych se chranila...bohuzel nestasne ... vsichni ocekavali alespon uraz pri lyzovani...no a ona Dama neumi chodit ;-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 14:54
Re: Nebojte nejste v tom sama

Tak úrazy se mi naštěstí vyhýbají. Končívá to "pouze" silniční vyrážkou.;-)

0 0
možnosti
JN

dajana.p

3. 6. 2009 12:45
Karma, karma, karma!

Andrejko, díky, prodloužila jste mi život. Já se chechtala tak nahlas, až mě synek okřikl, že se směju jak čarodějnice. ;-D

(Pravda, směju se trochu jak polechtanej kýbl).

Jana V

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 12:48
Re: Karma, karma, karma!

Jen se smějte. Čím hůř, tím líp.;-)

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

3. 6. 2009 12:43
Moc hezky napsané,

Jsem na tom stejně, v podpadkách si připadám, jako křeček v akváriu;-DJG

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 12:45
Re: Moc hezky napsané,

R^:-)

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

3. 6. 2009 12:33
Hezké

ale s tím množství třešní maličko přeháníte, že jo :-)

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 12:46
Re: Hezké

Tak jo, bylo jich jen devět a půl.;-) Ale rozmajzly se o kmen jako by jich bylo deset.:-)

0 0
možnosti
DO

Dasa.O

3. 6. 2009 12:31
zrovna včera

To jsem se takhle nesla po Poděbradské ulici a najednou letím vzduchem a buch bác už jsem se válela ;-Djak říká moje kamarádka " letěla jak anděl, dopadla jak kráva " ale co tak jsem to očistila a v duchu se sama sobě zasmála a pak to ještě vylíčila doma ............:-) všem dnešním upadnuvším pěkný den a těm šikovným též R^

0 0
možnosti
AJ

Andrea Jamborová

3. 6. 2009 12:49
Re: zrovna včera

Tak to rčení je opravdu luxusní.;-D

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS