Diskuse

S láskou k MHD

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Alokii

8. 11. 2008 16:06
moc hezké

R^ takhle jsem se už opravdu dlouho nezasmála, ne že bych občas také nevyužívala slasti MHD (ta pražská je taky skvělá, protože máte šanci že vystoupíte o nějaký svůj hmotný majetek chudší ;-), ale logicky člověk se rád podělí s obsahem své kabelky s ostatními spolucestujícími :-P) ale takhle to skvěle popsat to může opravdu jen "milovník" i když třeba nedobrovolný ;-D

0 0
možnosti

Jiří Pecl

6. 11. 2008 23:59
kuřácké kupé

Tak to u nás jsou strejdové z dopravního podniku tak hodní, že nám vždy vypraví kuřácký autobus, nebo si to aspoň myslí ti řidiči. (Před půl rokem jsem dokonce jednoho řidiče přesvědčoval že není v hospodě a že by si tu cigaretu !!!během jízdy!!! mohl odpustit.) No, aspoň někteří cestující nemají absťák.

A aby náhodou někdo nezaspal a nepřejel svou zastávku, pouští nám k tomu patřičně nahlas pořádnej bigbeat. To je panečku paráda takhle v šest ráno pořádnej nářez :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

7. 11. 2008 9:06
Re: kuřácké kupé

;-DR^

0 0
možnosti

Radek Folprecht

6. 11. 2008 12:46
Křapky :-)))

;-D;-D;-D hra křapky, to je mazec R^

0 0
možnosti

Lenka Leon

6. 11. 2008 14:42
Re: Křapky :-)))

R^;-D

0 0
možnosti

JNP

6. 11. 2008 12:08
Fajn pozitivní :) přístup...

a karma, ale jelikož jsem kverulantka, tak prosím o opravu ,,mi(y)" přibližně uprostřed textu. Díky...

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 12:25
Re: Fajn pozitivní :) přístup...

Jejda, děkuji za upozornění. Už je opraveno. (Doufám, že to správné.)

0 0
možnosti

Kuba Kubikula

6. 11. 2008 12:06
Jo to neznáte tunely ...

třeba u nás v Práglu nám v poslední době MHD, za skvělé ceny, ukazuje tunely. Asi se chtějí pochlubit jak tam májí krásně naskládané kabely a jak jim troupí klaksónek u metříka. Asi to novej Venca Logistik špatně spočítal, protože to nebejvalo. A o autobusech ani nemluvě. To se asi udělali nějaký nový směrnice? Protože tak jezdí i tu, ale ještě k tomu si přidali bzučátko, kterým už při otevření dveří rádi potrápí.

No je to super zážitek. Vždy si vzpomenu na povídku pana Šimka o jízdě v MHD :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 12:27
Re: Jo to neznáte tunely ...

Tunýlkama naštěstí  (nebo bohužel?) nejezdím.:-)

0 0
možnosti

sisi.s

6. 11. 2008 11:32
Díky

Mám ráno to štěstí, že sedám do tramvaje na 3. zastávce a ještě si sednu, zato odpoledne... , zrovna mne  jeden pan řidič tak krásně zablokoval ve dveřích, a i se se mnou rozjel. Zadek trčel venku. Asi mi ho chtěl ohoblovat, abych ušetřila za liposukci....To byl ale pozorný pan řidič...

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 12:29
Re: Díky

To jste mi připoměla, že jsem si taky jednou zamávala za jízdy ze dveří.

0 0
možnosti

hetzer

6. 11. 2008 10:51
Cestování

A tak se cestuje od nás ze Zlína do Otrokovic a zpět a furt až do zblbnutí... http://cz.youtube.com/watch?v=yGqbqrXHm5s

0 0
možnosti

dolch

6. 11. 2008 9:51
Tramvaj

Včera jsem měl taky kliku na šikovného řidiče tramvaje. Láskyplně pomáhal lidem nastoupit tím, že je postrkoval dveřmi. Pak vyrazil ke křižovatce vzdálené asi 10 m od zastávky tak, že půlka stojících popadala dozadu. Protože však na křižovatce stále svítila červená, zabrzdil tak, že zbytek stojících popadal dopředu. Na další zastávce mu asi bylo líto, že ho někteří cestující chtějí opustit, tak jim laškovně zavíral dveře před nosem dřív, než stihli vystoupit. Protože však do tramvaje chtělo nastoupit i pár nových nedočkavců, stihl jsem dojít až na úroveň řidičovy kabiny. Neodpoustil jsem si mu pokynout na pozdrav, abych vyjádřil vděčnost nad tím, jak nás všechny hezky pobavil. Pozdravil jsem ho známým posunkem ze seriálu Návštěvníci. Asi byl rád, protože mi na pozdrav odpověděl mohutnou gestikulací.

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 10:27
Re: Tramvaj

Třeba byl pan řidič zvyklý ze zahraničí. Domlouvat se rukama, nohama.:-)

0 0
možnosti

Hanouš

6. 11. 2008 9:49
MHD

Jízda MHD je stejný požitek i v dalších městech jen si nemyslete. Třeba v ČB je to kolikrát také podobný okouzlující zážitek :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 10:23
Re: MHD

A já si myslela, že tuhle exklesivní atrakci máme jen v Brně.;-)

0 0
možnosti

Terka_acs

6. 11. 2008 9:29
karma

Vidim to naprosto stejně. Proto,když jedu na černo, nemám špatné svědomí a s revizorem bych se klidně hádala až do krve, že za ten prasečák nechutnej, kde jezděj bezďáci, že za ten já teda platit nebudu !R^

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

6. 11. 2008 9:40
Re: karma

Ale notak, každá sranda něco stojí, ne?;-)

0 0
možnosti