Vivat šrotovnému

Tak prý budeme mít šrotovné. Ty jo.

 

Mám doma starý koberec. Chtěla jsem ho vyhodit a koupit nový, až budeme malovat. Ale možná ho vyměním dřív. Protože když může být šrotovné, proč by nemohlo být kobercovné, no ne?

 

To je fakt dost dobrý nápad měnit staré za nové a ještě za to dostat zaplaceno.

 

Přemýšlím, co ještě bych mohla potřebovat. Už to mám. Je jaro a měla bych jít s dobou. Vyměním kompletně šatník. Protože když bude šrotovné, když bude kobercovné, proč by nemohlo být šatovné?

 

Páni, mně by za ty nápady měl někdo platit. Jsem geniální.

 

Škoda, že naši nepočkali s výměnou oken. Třeba by za měsíc dostali oknovné.

 

Mám opravdu dobrý pocit z toho, že můžu pracovat a odvádět ze svého platu daně na to, aby si  mohli někteří lidičkové konečně pořídit pořádný fáro.

 

A taky mám opravdu dobrý pocit z toho, jak na nás ten náš stát myslí. Vy snad ne?

 

Autor: Andrea Jamborová | pátek 10.4.2009 11:15 | karma článku: 25,00 | přečteno: 1689x
  • Další články autora

Andrea Jamborová

Nechovej se jako debil...

28.6.2017 v 8:46 | Karma: 21,13

Andrea Jamborová

Už víme? Leda kulový…..

20.10.2014 v 14:26 | Karma: 11,82

Andrea Jamborová

Vejdi a neuškoď !

29.2.2012 v 8:23 | Karma: 13,52

Andrea Jamborová

Říkám hlad, myslím chlast

2.2.2011 v 10:53 | Karma: 29,51