Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
A

alderamin

6. 10. 2010 10:41
a proto

A proto mám kočku. Mimochodem, všechny kočky jsou bojová plemena ;-D

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

6. 10. 2010 10:22
Možná

Možná by to na chov psů chtělo nějaký průkaz podobně, jako je tomu u zbraní, či automobilů. Myslím, že by určitá regulace neškodila. Jen čekám, kdy v nějaké zemi vyšlechtí psa velkého jak kráva a jak se najde hned mnoho lidí, kteří si ho budou muset za každou cenu pořídit :-)

Na druhou stranu proč regulovat chov psů, když neregulujeme ani děti. Kdokoliv uzná za vhodné tak si nějaké pořídí a mnohdy je "pořízené" jen tak mimochodem neplánovaně. Tedy u určité části obyvatelstva.

0 0
možnosti
H

hafusak2

6. 10. 2010 10:46
Re: Možná

Ještě tohle do baráku, proboha na co všechno ještě si vymyslíte bumážku? Rv

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

6. 10. 2010 10:17
Trochu jinak

" Vždy záleží na tom, kdo se o psa stará, kdo ho vychovává, nebo naopak nevychovává."

.

Tomu nevěřte. Stejně jako lidé mají rozdílnou povahu, tak je tomu i u psů. Genetické předpoklady, které pes má prostě výchovou můžete možná utlumit, ale potlačit určitě ne. Ale samozřejmě špatnou výchovou můžete podpořit ty špatné vlastnosti.

0 0
možnosti
H2

honza2007

6. 10. 2010 10:26
Re: Trochu jinak

Majitel musí svého psa znát a nedopostit, aby ten pak komukoliv cokoliv udělal. Ať už to udělá jak chce.:-)

0 0
možnosti
OK

kruza_

6. 10. 2010 10:00
Rodičům,

0 0
možnosti
OK

kruza_

6. 10. 2010 10:01
Re: Rodičům,

kteří navádějí svá dítka k tomu aby si pohladili psa za plotem bych nejraději jednu střihnul... Jinak souhlas s Váma...

0 0
možnosti
H2

honza2007

6. 10. 2010 9:58
Někteří majitelé nejsou soudní

... když k našemu přiběhne jiný pes o hlavu větší a z dálky se ozve majitel "to je pes? Jo. Tak to se porvou!" není to na zabití (majitele) :-/

0 0
možnosti
1

12mmmm12

6. 10. 2010 10:01
Re: Někteří majitelé nejsou soudní

Vždycky je to na zabití majitele;-)

0 0
možnosti
1

12mmmm12

6. 10. 2010 9:46
Popsané je to poměrně dobře,

nicméně nemohu se zbavit dojmu že máte fobii ze psů ;-)

0 0
možnosti
H2

honza2007

6. 10. 2010 9:52
Re: Popsané je to poměrně dobře,

ne, pouze objektivní názor. R^

0 0
možnosti
D

def.

6. 10. 2010 9:28
zodpovědnost

Každý je zodpovědný za to co má na starost. Když se neumím postarat o psa, uteče mi a někoho pokouše, mám nést trest. Když si nedám pozor na děcko, co jde a provokuje psa třeba přes plot na cizím pozemku tak chyba ve výchově a je to jejich starost. Pak klidně ať mu ukousne ruku, jeho problém.

0 0
možnosti
M

mira778

6. 10. 2010 9:33
Re: zodpovědnost

no pokud tam strka pres plot ruku tak treba jo ale pokud ten pes plot preskoci tak je to podle me chyba majitele a meli by ho zavrit. kdyz nekoho zajedu tak me zavrou ale kdyz nekoho muj pes ukouse protoze mi preskocil plot tak se mi nic nestane. kolikrat vidim rotvajlera za takovym plutkem ze kdyby jenom trochu chtel tak je venku natotata. a deti uz jsou proste takovy ze treba provokujou psi a u me bude teda vzdycky mit prednost to dite.

0 0
možnosti
M

mira778

6. 10. 2010 9:12
proc nejsou povinny voditka a nahubky?

fakt mi docela vadi kdyz jdu po sidlisti a pribehne ke me doga s tou svoji velkou tlanou kterou ma skoro u my hlavy. a jak se teprve asi citi pred tou dogou moje ani ne trileta dcerka.

0 0
možnosti
M

mira778

6. 10. 2010 9:14
Re: proc nejsou povinny voditka a nahubky?

nebo sme meli v nasi ulici takovyho zmetka knirace kterej na kazdyho vyjizdel. kdyz jsem byl malej tak jsem se kvuli nemu bal chodit pres nasi ulici.

0 0
možnosti
AK

studuji VŠ cenzorskou

6. 10. 2010 9:11
národ kultu psa

A s tím nic nikdo nenadělá. Slušní lidé jsou v menšině; názory zdejších pejskařů jsou prostě strašné. Holt pes je na místě prvním a děti dáme na vodítko, aby náhodou nějaký čokl z toho neměl psychickou újmu ;-€ 

0 0
možnosti
TK

dineder

6. 10. 2010 9:38
Re: národ kultu psa

Super nápad, některé děti by to potřebovaly.

0 0
možnosti
RM

r_o_s

6. 10. 2010 7:24
......

Otázka pejskaření je stejná jako otázka kuřáků. Někteří lidi hází všechny do jednoho pytle, jiní respektují lidi, kteří v této k problematice přistupují zodopovědně a tím neobtěžují ostatní lidičky.

Osobně mám svého 60tikilového "novofundlanďana" docela zvládlého. Sice jsem mu povolil uzdu v poslední době, protože již má problém s kolenem, takže se omezil i pohyb, ale to neznamená, že nemůže ten pes být nebezpečný pro lidi či jiné psy.

Můj pes nemá rád děti, proto když přicházím někam kde mohou být lidé, tak si jej dám na vodítko a že ho nepotřebuji mít moc dlouhé. Náhubek s sebou nosím jen na cesty autobusem či vlakem.

Ale stává se mi, když mám toho "medvídka" že se proti nám rozběhne dítě a nedá se zastavit. Abych dítěti neublížil, tak důrazně říkám ať k němu nejde apodobně. Psa posadím, chytnu mu hlavu a snažím se odstrčit dítě....to už zpravidla (ne vždy) reagují rodiče a volají si dítě za sebou.....

0 0
možnosti
RM

r_o_s

6. 10. 2010 7:42
Re: ......

.....stalo se nám však jednou, že jsem i přes můj křik a odstrkování si dítě muselo psa pohladit. Můj pes jej štípl do ruky. Dítko mělo na ruce červený flek (od přední "zoubků"). Koupil jsem mu nanuka i když by za své chování zasloužilo spíš na zadek. S rodiči se znám a ti řekli, že si za to mohlo dítko samo. Nic se hlavně nestalo a proto to bylo v klidu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 84
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3050x
Občas sluníčko, občas mraky.