Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tojsouveci

Asi

Asi to tak musí být. Je jedno jestli vyšší snahu o pořádek, vaření, pochopení pro druhého atd. vyvine muž nebo žena. Ale poté se ten "obsluhovaný" začne měnit na líného parazita, který si absolutně neváží úsilí toho druhého. Naopak. Jelikož ten druhý (druhá) vykonává téměř všechny domácí práce, tak se parazit začne nudit a pro vyplnění svého "volného času" si začne hledat zábavu. Touto zábavou nebývá téměř nikdy individuální sport, četba knih, vzdělávání apod.. A když už sport, tak kolektivní, každopádně spojený s hospodou nebo je to hospoda samotná, milena či milenec atd. :-(

0/0
15.5.2009 11:44

Bětka

I toto se stává

Já dodám ještě jiný příběh:muž,třicátník,polosirotek,dlouho žil jen s matkou.Jel v 80.letech pracovně na několik let do Anglie,seznámil se s tlumočnicí,která se od střední školy živila sama a starala se sama o sebe.Mladému muži velmi imponovala,české holky přece visí rodičům na krku až do promoce.Vzali se,už po revoluci se vrátili sem do Čech.Narodil se syn a Angličanka se od 5ti letého dítěte vrátila zpět na ostrovy.Celé městečko ji odsoudilo.Nikdo nechtěl vidět,že tchýně,u které bydleli,dělala peklo-mladá je doma,musí přece vyprat,uvařit,uklidit,na pole kopat a ve vinohradu je taky práce nad hlavu.Rozplynuly se sliby,jak manžel pomůže,aby mohla překládat a vyučovat.Neustála to a smířila se s tím,že syna uvidí na Vánoce a o letních prázdninách.Výsledek- kluk čeká,až mu bude 18 a zmizí za mamkou.S babičkou by se totiž udusil.Život píše romány a je snadné odsoudit jednoho nebo druhého.Do kuchyně a ložnice nikomu nevidíme.Nemluvím samozřejmě o narušených jedincích.

0/0
15.5.2009 10:37

Wendolene

Re: I toto se stává

A proc si nevzala to dite sebou???? To, ze odesla sama, svedci spis o necem jinem...

0/0
15.5.2009 15:15

georgino

Šikovná

Moc dobrý, ale bohužel až příliš často pravdivý a smutný. Vždycky jsem měl za to, že máma opustí své dítě jenom pod nějakým trestem, díky nějaké duševní poruše, prostě je to proti přírodě. Ten chlap to dítě vychová, ale nemůže být tátamáma, stejně tak to těžce musí zvládat ta žena. Tyhle samostatné jednotky obdivuji, nechtěl bych být v jejich kůži. Ale život je holt někdy na prdlačku.

0/0
15.5.2009 8:36

Libor M

hmm...

není to zas až tak neobvyklý scénář... dobře napsané :-)

0/0
14.5.2009 16:23

Andrea Jamborová

Re: hmm...

Děkuji.

0/0
14.5.2009 23:14

Wendolene

S temi Honziky se nejak roztrhl pytel

Hloupy Honza - clanek na blogu o chladne potvore, konec si doplnite sami. Bohuzel vsude na svete je stejny system, je hodne tezke dokazat, ze otec bude pro dite lepsi nez matka. Jen malokdy sveruji do pece otcu deti, vas pribeh je vyjimka. Znam par paru, kde by na tom deti byly lepe u otce, ale soudkyne mela samozrejme jiny dojem..

0/0
14.5.2009 15:53

Vikina

Re: S temi Honziky se nejak roztrhl pytel

Možná by stálo za to se začít domáhat emancipace a trvat na poměrném zastoupení mužů ve funkcích sociálních pracovnic (pracovníků).

0/0
14.5.2009 16:04

smajlik :)

Re: S temi Honziky se nejak roztrhl pytel

To jo, chci vidět chlapa, co by to šel dělat. Ne že neexistuje žádnej, ale naplnit nějakou kvótu, to by šlo asi těžko...

0/0
14.5.2009 16:40

Wendolene

Re: S temi Honziky se nejak roztrhl pytel

Vikino, tady u nas je hodne soudcu, asi vice nez soudkyn...myslite, ze je to jinak s rozhodnutim soudu? To uz matinka musi byt pekne desna, aby dite skoncilo u otce. Socialni pracovnice, i to delaji muzi. Ale ono by to asi chtelo prepracovat zakony...kdo vi.

0/0
14.5.2009 18:26

Andrea Jamborová

Re: S temi Honziky se nejak roztrhl pytel

Aby se něco alespoň trochu změnilo, muselo by pár lidí příjmout fakt, že ženská je někdy opravdu jen chodící inkubátor a nic víc.

0/0
14.5.2009 23:17

jenomselskyrozum

Karma

bohuzel, vetsinou to dopada mnohem hur. Monika u soudu dite bez problemu dostane do sve pece a nekolik let Honzu vydira jak financne, tak citove. Mam za sebou neco podobneho. Ta moje neprisla domu treba i tri dny, kdyz se objevila sezrala co nasla prevlekla se a zase zmizela. A ja to nakonec musel jeste vyprat, protoze po par dnech to tam zaclo zapachat. Kdybych to vyhodil tak bych u soudu dopadl spatne jak mi zdelil pravnik. No a kdyz mi socialni pracovnice zdelila, ze to neni duvod abych maleho dostal do pece ja, tak to ve me bouchlo a rekl jsem ji, ze v tom pripade je stejna mrcha jako ta moje a nemame se dal o cem bavit. Druhy den jsem se dozvedel, ze je to manzelka meho sefa. To byla sranda. Ale nakonec to dobre dopadlo a kluka jsem dostal.

0/0
14.5.2009 15:32

Andrea Jamborová

Re: Karma

Mně nezbývá než Vám pogratulovat a upřímně popřát hodně štěstí.

0/0
14.5.2009 15:45

Lenka Leon

Je to tak...

... je to jako nejakej zakon schvalnosti, taky mam podobnou kamaradku, ktera ma chlapa, co by ji snesl modry z nebe, ale ta mu neudela nic dobryho.... a on nema nejak silu se zvednout a odejit.

0/0
14.5.2009 15:28

Andrea Jamborová

Re: Je to tak...

Některý ženský jsou opravdu velký potvory. A bývá to ještě horší, když najdou pár sekundantek, který je budou obdivně poplácávat po ramenou a utvrzovat je, jak jsou v té vypočítavosti dobrý.

0/0
14.5.2009 15:51

Lenka Leon

Re: Je to tak...

Tak tak. A pak jsou tu takovy (mluvim z vlastni zkusenosti :), co jsou v pohode, nekouri, nepijou, na chlapy nekrici a presto pritahuji samy holomky.... kdo se v tom ma vyznat :-)

0/0
14.5.2009 16:10

smajlik :)

Re: Je to tak...

Protože ti hodní se vám nelíbíme :-P ;-)

0/0
14.5.2009 16:39

Lenka Leon

Re: Je to tak...

Ale libite... jenom nevim, kde se schovavate (vy hodni :)

0/0
14.5.2009 17:35

smajlik :)

Re: Je to tak...

To my taky hned tak neřeknem, to aby nás nenašla jen tak nějaká ;-)

0/0
14.5.2009 21:48

milanalois

Přesně tak.

Hodní a solidní muži nemají šanci.

O ty stojí až ty, co už se spálily, ale každý muž chce především vlastní děti a ne živit děti nějakého grázlíka, co mu to v životě v dobrém neoplatí.

0/0
14.5.2009 19:13

Lenka Leon

Re: Přesně tak.

Ja uz se spalila, nicmene zadny deti nemam - i kdyz je chci :-)

0/0
14.5.2009 20:27

petrph

a kdo by to četl.

Tak možná že dobrých příkladů je spousta , ale kdo by to četl nebo se to to zajímal..- vždyť si to představte - Poznali se, měli se rádi, vzali se, a měli děli, o které se oba vzorně starali po celý život.  Tak možná jako epitaf při zlaté svatbě. Jinak si vzpomínám jen na 2 umělecká díla, která z toho těžila - Kája Mařík a S tebou mě baví svět....

0/0
14.5.2009 15:15

jirkaknop

Re: a kdo by to četl.

Ono těch děl bylo víc. Když je ten Máj , tak pokud by K.H.Mácha nezemřel,určitě by pokračoval až do té smrti po starostech s dětmi.

Velmi pěkná kniha je Vejce a já , jen se obávám,že teď nebude k dostání.

0/0
15.5.2009 6:14

petrph

Re: a kdo by to četl.

No vidíte, a zrovna u těhle dvou jste se seknul.

Mácha svojí Lori fyzicky i psychicky týral, sexuálně jí zneužíval,  těžce na ní žárlil a  vyhrožoval jí.

A pokud jde o Vejce a já, ta knížka má asi dvě pokračování, v jednom z nich hrdinka od svého manžela s dětmi utekla..

0/0
15.5.2009 6:27

jirkaknop

Re: a kdo by to četl.

Tak to jste se musela seknout i Vy. Felix Háj jako žena byla normální kuchařka a se svým manželem se rozvedla. Osobní život Poledňákové neznám,ale její témata jsou abstraktní.

Pokud se týká Betty Macdonald , myslel jsem to ironicky , protože její sice humorné romány jsou o životě,ale poněkud neidylickém.

0/0
15.5.2009 7:57

petrph

Re: a kdo by to četl.

Aha, to je ten rozdíl. Já myslel postavy knih nebo filmů, které se prodávají dobře právě proto, že je v nich nějaký konflikt..

Pokud vezmeme do úvahy jejich autory či představitele , tak by to bylo ještě horší. Vždyť si představte ty titulky v bulváru - herečka XXX je stále věrná svému manželovi. Režisérka  YYY se svým mužem vychovávají svoje děti k moudrosti a úctě ke starším lidem...Neříkám že takové rozhovory občas nevycházejí /ale to už musí být super hvězda aby o to měli čtenáři zájem...

0/0
15.5.2009 10:12

Jiittkkaa

Smutné,

většinou to tak chodí, když je ženská mrcha má hodného chlapa a když je prevít chlap, má hodnou ženu. Asi to tak má být, už kvůli těm dětem - alespoň jeden rodič se o ně postará.:-/JitkaG

0/0
14.5.2009 13:52

Andrea Jamborová

Re: Smutné,

Tenhle hodný chlap (opravdu je hodný) si toho potom ještě (tentokrát už bohužel i se synem) "užil" mnohem víc. Toho by bylo na hodně článků.:-/

Máte pravdu - hodnej chlap=mrcha, hodná ženská=debil (mršák?).

0/0
14.5.2009 14:04

slosovatel

Re: Smutné,

sviňák :-))

0/0
14.5.2009 14:49

dino_na_idnes

Re: Smutné,

Skvělé, takhle je to řečeno ze správného úhlu - není to o tom, že ti hodní by si nacházeli ty zlé, ale ti zlí si prostě uloví nějakého hodného - přičemž je zde nutno ještě poznamenat, že "hodnost" se velmi často snoubí s až neuvěřitelnou naivitou, tedy těmi superrůžovými brýlemi.

Důsledkem toho je, že opravdu mnoho zlých má hodného partnera, kterého vysávají. Ovšem není zdaleka pravdou, že všichni, někteří zlí se dají dohromady, ovšem takový svazek naštěstí většinou skončí dříve, než přijdou děti (a pokud ne, je to opravdová tragédie).

No a nakonec tu máme fakt, že existují i páry hodný-hodná, o těch se však nemluví, protože není důvod - v praxi se sejdou kamarádky nad vínem a rozhovor probíhá ve stylu "Hele, co je s Mařkou?" "Ale, pořád vdaná." a následuje hodina o tom, na jaké grázly narazily Jarka s Klárou.

A poslední poznámka - vedle hodného i leckterý anihodnýanizlý časem zdivočí, když vám projde cokoliv, je opravdu těžké na to nezačít časem hřešit.

0/0
15.5.2009 7:56

BoboHml

Chi

vzpomenu si na případ kdy soudkyně chtěla po muži,aby jí řekl jak se vaří krupicová kaše a když to samé chtěl jeho advokát po ženě,tak soudkyně řekla - Ona nemusí je přeci máma.

Tolik o objektivitě soudu.U nás v republice musí být muž téměř svatý a žena se musí k soudu dostavit pomalu ožralá,aby chlap měl vůbec šanci.

0/0
14.5.2009 13:34

Jarcho

I když přijde ožralá,

tak nemá šanci.

I když prokáže těžký dlouhodobý alkoholismus - stejně soud svěří dítě té ženě.

Jedině když ta žena dítě nechce a souhlasí s tím, aby zůstalo pro dobu po rozvodu u otce, svěří soud dítě otci - ale i pak se cuká.

0/0
14.5.2009 14:06

Andrea Jamborová

Re: Chi

Je mi jasné, že případů kdy dítě dostane otec, je promile. Proto jsem taky kdysi napsala tohle: http://jamborova.blog.idnes.cz/clanok.asp?cl=17257 (předem se omlouvám, normálně na své články odkyzy nedávám).

0/0
14.5.2009 14:09

BoboHml

Re: Chi

Přečetl,dobrýR^

0/0
14.5.2009 14:12

Kapitán Hollister

jo.

nějak tomu chybí závěr. a bavíc o hodném Honzovi jsem tady na blogu četl něco včera tak to aspoň chtělo změnit jméno, třeba Milan, když s inspirujeme u jiných. ten problém podle mě vůbec nestojí na to, že i ženský uměj bejt mrchy, to ví každej, každej to zažil, nebo zažije. Problémje asi v tom seznamování, no.

0/0
14.5.2009 13:26

smajlik :)

Bývá, bývá...

Bývá to tak, nebo to bývá třeba i o něco měkčí, že dotyčná nejde dělat přímo servírku, ale stejně jí rupne v kouli. Akorát není moc v módě o takových případech mluvit a psát, případy ožralů a domácích násilníků jsou zřejmě mediálně mnohem zajímavější, než ženská typu mrcha a svině.

A když už se o tom náhodou někde zmínka objeví, reakce jsou zásadně typu - je to vina toho chlapa, že si špatně vybral.

0/0
14.5.2009 13:21

Andrea Jamborová

Re: Bývá, bývá...

Já si myslím, že se o tom tolik nemluví ne proto, že by to nebylo v módě, ale hlavně proto, že muži se s tím příliš nesvěřují. Asi mají pocit, že je to něco co by jejich "chlapství" nabouralo. Já sama mám ve svém okolí dva tátomámy. Z toho jeden je ještě za hluboké totality a to je co říct.

0/0
14.5.2009 14:16

smajlik :)

Re: Bývá, bývá...

Měl jsem na mysli spíš články, jako třeba tady. Ale nejen v těch článcích a příbězích, i obecně jsou spíš slyšet tendence  názorům, že chlap, co rozbije rodinu, a jde za jinou, je lump a nevděčnej hajzl, kdežto ženská, co udělá to samé,  má přeci svaté právo jít za svým štěstím, a beztak je to vina toho chlapa, že nebyla šťastná :-/ Váš blog je jedna mála světlých výjímek...

0/0
14.5.2009 14:28

Vikina

Re: Bývá, bývá...

Jo, naprostý souhlas, taky mě zarazilo, když jsem v diskuzích narazil na podobnou věc. Ony si spousty žen představují tu rovnoprávnost tak, že pravda je vždy na jejich straně. Čest výjimkám, jako je autorka.

0/0
14.5.2009 15:57

jirkaknop

Toto je vytržené z reality

...soud ani na chvíli nezaváhal a hned při prvním stání svěřil Honzíka Filipovi.. Soud v 99% případů svěří péči ženě,která pomocí dítěte vydírá bývalého manžela..

0/0
14.5.2009 13:20

Jiittkkaa

Re: Toto je vytržené z reality

Smutná realita, většinou to tak opravdu bývá. Můj muž nedostal děti do péče přesto, že je matka dětí prokazatelně alkoholička a neposílá je ani do školy, ale měl především smůlu na sociální pracovnici, ty mají totiž zásadní vliv na postoj soudce k případu. Honza(a hlavně to dítě) měl patrně štěstí, zřejmě narazil na sociální pracovnici s mozkem, která nebyla feministka.JitkaG

0/0
14.5.2009 13:48

Kajle78

Re: Toto je vytržené z reality

To je sice smutné, co píšete, ale předtím než použijete nějaký termín, zjistěte si o tom něco. Začala bych slovem "feministka" :-)))

0/0
14.5.2009 13:58

Jiittkkaa

Re: Toto je vytržené z reality

Wikipedie: přesná definice feminismu je díky obsáhlosti dosti problematická. Dále:

bla bla bla.... propagují vyloženě nepřátelský přístup k mužům ......

A to je to o čem jsem psala a o čem je i příspěvek na něž jsem reagovala, takže tak. Paní (slečna) je zřejmě feministka,že?

;-)

0/0
14.5.2009 14:12

dhumah

Re: Toto je vytržené z reality

a vona ta pani, viki pediová, jako má patent na praudu, či co? to úžasné, jak se operuje tím, že je to ve wiki, navíc zjednošit feminism coby propagaci vyloženě nepřátelského postoje k mužům, uf! to je ale demagogie, a to jsem, podotýkám (jsem se pohmatem přesvědčil, radši se podívám, najdu na wiki, co to znamená, co jsem pohmatal a viděl, ano) MUŽ

0/0
14.5.2009 15:28

Vikina

Re: Toto je vytržené z reality

Jitka má pravdu, nevím, co tady zbytečně slovíčkáříte.:-/

0/0
14.5.2009 15:53

Ygrain

Re: Toto je vytržené z reality

No, aspoň díky za to jedno procento, díky kterému dostal syna do péče jeden známý. Co jsem slyšela o jeho ex, nesvěřila bych jí ani psa, natož dítě.

0/0
14.5.2009 15:42





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.