Diskuse

Růže od Kryla

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Deedlit

3. 7. 2009 18:50
Výborný textař...

... i básník. Jeho Slovíčka a 7 básniček na zrcadlo... z písní Děkuji a Plaváček jsou asi ty nejoblíbenější, ale těžko říct. Díky za článěk, pohladil na dušičce. 8)

0 0
možnosti

matlafous

22. 1. 2009 13:23
Díky...

Děkuju, pohladilo mě to po duši a na chvilku jsem zapomněl, včem momentálně žijeme.V

0 0
možnosti

wandering star

21. 1. 2009 19:00
Skromný génius

Takové je třeba si připomínat. Děkuji - to je moje znejmilejší Krylova písnička.

0 0
možnosti

Arth-

21. 1. 2009 18:20
To je hezký...

hezky napsaná  hezká vzpomínka.

Dost často si říkám, co by říkal, kdyby to viděl dneska...  a jaká je škoda, že už nám to neřekne.

I když - poslouchal by ho  dneska někdo z těch, co ho nechtějí slyšet?

Díky.

0 0
možnosti

Arth-

21. 1. 2009 18:30
Re: To je hezký...

Tak jsem si přečetl i diskuzi... až do konce.

A jsem z toho normálně nějak přešlej mrazem!

Trochu mě překvapuje, kolik je ještě lidí, co když ráno vyjdou z domu a ono svítí slunce řeknou v duchu "neboj, pamatuju...".

Příjemně překvapilo. Zase jednou po dlouhé době příjemné překvapení...   ;-)

0 0
možnosti

Libuschka

20. 1. 2009 9:17
Děkuji

V

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

16. 1. 2009 9:45
Děkuji...

Ještě jednou vám všem děkuji za reakce. Mám z nich opravdu velkou radost. Děkuji.V

0 0
možnosti

Kocek.

16. 1. 2009 8:35
Krásný článek!

R^

0 0
možnosti

Pyke

16. 1. 2009 8:11
Hrob Karla Kryla

Asi pred dvoma rokmi som bol služobne v Prahe a mal som asi 2 hodiny času, tak som zašiel na břevnovský cintorín vyhľadať hrob Karla Kryla. Po 2 opýtaniach sa miestnych som tento hrob našiel. Prekvapilo ma však, v akom je úbohom stave. Postál som tam asi 20 minút a rozmýšľal som o tom, že taký veľký človek a básnik, akým Karel kryl bezpochyby bol, si toto nezaslúži. Nielen to, v akom stave je hrob ale aj to, že na výročie jeho smrti začiatkom marca si už takmer žiadne médiá vôbec nespomenú. Pritom s jeho piesňami sme žili 20 rokov na tejto strane železnej opony, zatiaľ čo on bol na strane druhej. Veľké množstvo jeho pesničiek zľudovelo a ich slová mi naskakujú úplne automaticky aj teraz, keď už takmer 15 rokov nie je Karel medzi nami.

Veru, 3.marca už bude 15 rokov od jeho smrti.

"Už zbylo jen pár vět a tráva spálená a rozbahněná zřídla ve žluti

 Chceš hluchým vyprávět, co píseň znamená a slepým, co jsou křídla labutí ..." 

0 0
možnosti

33andy

16. 1. 2009 7:15
Srdeční záležitost

Děkuji, Andrejko. Karel Kryl je moje srdeční záležitost.Mám s ním podobný zážitek.Moje obě děti znají jeho písně, a přijde čas i básničky. Andy :-)

0 0
možnosti

prony

16. 1. 2009 1:58
S odhlédnutím od Andrey, od Kryla a od té doby kdysi

Víte on by vás některé (myslím diskutéry), KK pěkně nakopal a vzal po té (nezlobte se) držce. A zasloužili byste! Někteří i víckrát.

Andrejko karma!    

0 0
možnosti