Diskuse

Večerníček

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

dědek 52

13. 5. 2008 13:24
včelí medvídci

jsou jediněční, a ty písničky perfektní. Přátelé chvátám si zpívám když nestíhám, což je bohužel čím dál častěji. :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

13. 5. 2008 14:34
Re: včelí medvídci

Ti patří k mým nejoblíbenějším. Slunce už vysouší loužičky, nebudou studené nožičky.......A nebo Pučmeloun - Sádlo, samý sádlo. Co to je za rodinu? Všude samý sádlo.

0 0
možnosti

WIFI

13. 5. 2008 10:13
Vlk a zajíc

Taky super večerníček

0 0
možnosti

WIFI

13. 5. 2008 10:13
Re: Vlk a zajíc

přesněji, Jen počkej !

0 0
možnosti

gagaryn

13. 5. 2008 8:27
***

Pěkný Večerníček byl o Sazínkovi, takový malý panáček s cilindrem ve kterém měl vrtulku a lítal.R^

A taky Káťa a Škubánek který výborně namluvila Molavcová, hlavně toho kocoura:"Akce na bránu póóóstřéééh!!!! ;-D

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

13. 5. 2008 8:39
Re: ***

A krásná taky byla Čapkova Dášenka a Zvířátka pana Krbce.

0 0
možnosti

nyny.

12. 5. 2008 21:50
jojoooooooo

a malá čarodějnice nebo jen počkej zajíci. Ovšem nevím, jak vy, ale do teď od mala si pamatuju na ten šok, že zkusili nahradit kluka s čepicí nějakým divným loutkem s lucerničkou. Ovšem to byla hotová národní revoluce, tak se vymluvili, že je to měsíc mezinárodního večerníčku a ten německý či jaký skřítek zase zmizí. Tenkrát mi bylo snad pět let a pamatuju si to do teď.

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

13. 5. 2008 8:30
Re: jojoooooooo

No ano. Na toho skřítka si pamatuju. Říkali jsme mu Píseček. Nevím tedy jestli měl lucernu. Já si ho pamatuji s nějakým pytlem přes rameno. Večerníčkova znělka je jedinečná. Kdyby ji změnili, jako by vymazali kus dětství nás všech.

Teď jsem si ještě vzpoměla na Štaflíka a Špagetku.

0 0
možnosti

made.in.panelak

12. 5. 2008 21:47
Slzička v oku...

Večeníček je takovej milej. Jako srdíčko všech lidiček. Každej je rozněžnělej. Jen vodkud se bere tolik tunelářů, podvodníků, zlodějů komoušů, podrazáků a špartnejch zlej lidiiček jako dnes? Ale ani ti všichni také nemohou na večerníček ani dopustit.

0 0
možnosti

Lady Tottington

12. 5. 2008 19:41
Mile, pani autorko.

Myslim, ze vetsina dospelych rada vzpomina na vecernicky. Ziji v USA a mistni kreslene serialy mi pripadaji ponekud "jine", slusne receno. Sami superhrdinove ci komplikovane pribehy. Syna ucim cesky, a tak u nas doma nechybi mnoho ceskych vecernicku na dvd, moc se mu libi. Na techto roztomilych pribezich je neco, co patri k detstvi, je mile se s nim podivat na pribehy Pata a Mata, Rumcajse ci Trautenberka. I muj manzel, ac cesky nemluvi, ocenuje ceske vecernicky. 

0 0
možnosti

Lenka Leon

13. 5. 2008 3:57
Re: Mile, pani autorko.

Naprosty souhlas ohledne tech superhrdinu, to jsou nekdy opravdu strasny paskvily. Ja jsem si sem do US po vanocich privezla asi 15 DVD vecernicku a mam z toho treti svetovou (samozrejme v dobrym slova smyslu :) ;-D;-D

0 0
možnosti

Jana Kolářová

12. 5. 2008 16:53
máte recht a moji karmu

... někdy se na Večerníček dívám, když jsem hodně unavená. Někdy se kvůli tomu setkávám s nepochopením, ale to blaho, když to zase všechno dobře dopadne, to je k nezaplacení. Jak já jsem ráda, že Zdeněk Miler neprodal "našeho" krtečka do USA nebo do Německa, jako to - bohužel . udělali dědicové Ondřeje Sekory s ubohým Ferdou mravencem. nabízeli mu prý šílené peníze, ale on řekl, že to by krtečkovi nemohl udělat. Chápu ho, jsem ráda a Vám děkuji, protože mě to potěšilo.

Mějte se hezky, Jana Kolářová

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

13. 5. 2008 8:19
Re: máte recht a moji karmu

Krteček je členem naší rodiny. "Krtkovala" jsem já, "krtkovaly" moje děti, teď "krtkuje" moje malá neteř a za čas? Kdoví, třeba budou "krtkovat" i moje vnoučata. Takže Krtečka si vzít nedáme. Je zkrátka NÁŠ.

0 0
možnosti

LucieP.

12. 5. 2008 16:40
Milé vzpomenutí;)

já zrovna dneska koupila svoji malé dceři dvd s Tipem a Tapem :-) přiznám se,že i tak trochu kvůli sobě..:-) Zdavím a posílám večerníčkovou karmu ;-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

12. 5. 2008 16:43
Re: Milé vzpomenutí;)

Tak to vám asi trochu závidím. Užijte si to.:-)

0 0
možnosti

esssmy

12. 5. 2008 16:08
Tip a Ťap

Tip a Ťap, to je večerníček, na který moc ráda vzpomínám, sice není český, ale je kouzelný, škoda, že už ho nedávají.

Jinak večerníček je jediný pořad v televizi, který sleduji pravidelně :-)

0 0
možnosti

Andrea Jamborová

12. 5. 2008 16:14
Re: Tip a Ťap

Dobrou noc strýčku Fido, dobrou noc děti. - ten jsem taky neviděla několik let. Byl moc roztomilý.

0 0
možnosti

mafra_fan

12. 5. 2008 16:01
a Husákovy a Jakešovy projevy

byly taky krásný...

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS